~ sini tempat membebel secara ikhlas ~






Tuesday 15 November 2011

aku ade kedai cake..!!!

 terima kasih kepada Allah kerana mengurniakan aku kerajian.hehe
..,,sem break ni lah kerja aku kat rumah..tapi bukan selalu,jika mood aku datang jerk..

aku rasa benda bole menyumbangkan pendapatan kat aku..sambilan2 je.hehe
bende ni juga boleh menghilangkan rasa bohsann..tanpa  meyuruh aku membuat kerja-kerja tak berfaedah . . .
aku dah puas buad kerja tak berfaedah..dulu-dula lah...HAHAha sekarang kan dah budak u.
aku rasa macam dah insaff pulak !!! toot toot tooot..

huwahh..


cupcakes..namenye nie.

aku jual kat adeks aku punya kawan 50cen jek..kelakar kan.
haha tak baik paww budax .lah
manfaat lah adek dengan benda berfaedah kalau korang pon ade adek.hehe..
sumber inspirasi..internet.com

1 comment: