~ sini tempat membebel secara ikhlas ~






Saturday 5 November 2011

kisah cik mo.nyet..........

..hati aku ni keras macam batu kan.
ok fine.
sorry kat siapa2 yang terasa..
kadang2 aku tak sempat nak fikir perasaan orang
acctually,bukan kita selfish tapi kita nak kan terbaik untuk diri kita..
so soory lah..
saya bukan insan sempurna ....


                        SENYUM....

ape pulak....tak cool lah macam gini..zzzzz
oo kau meggedik nye ! haha.....ok lah kalau boleh buad anda happy

ok fina.kalau kau nak memekak..aku kureng lah nak memekak ni.kan dah matured..keh6



jangan lah jadi macam ni.burukk lah muka








then....diwalau mana pun anda berada..ingatlah insa tersayangss..

cecececee

senonohnya.perangai kau..ok aku tak kesah,kalu gini wat anda bahgea...lololoo 

No comments:

Post a Comment