~ sini tempat membebel secara ikhlas ~






Wednesday 23 November 2011

al kisah story aku sem 1 and sem 2 di uitm perak..=) =(

emm mood aku ..mestilah bad modd kan..ntah aku dah tak boleh tahan feel aku beb..!.ya Allah,apepasal aku baru seminngu sem 2.aku dah pening kepala. aku bukan selalu boleh pening kepala nie..means aku tension !.
aku baru perasan yang aku sem 2 nie,aku nampak membe2 aku budak2 gurlz mood ala sedih.eh korang..kenape jadi macam nie... tension lah aku nengok..emm tabahkan lah ati korang !

okk..sem 1 dah berlalu..but aku ingat lagi..aku sem 1 tak dapat dekan.aku banyak main..ntah aku x fokus study kot...n aku tak dapat dekan.padehal aku boleh bawak kot rasenye subjek2 nie.aku ade 3b+ ..kalau aku skor sikit ,mesti aku pon bole dekan.tulah, yang dikatekan ni bukan rezeki aku =(
(aku terime seadanya)pasrah.!

aku masuk class mase sem 1.aku tak kenal sorang pon....then aku paling tak boleh bla.lecture bi,madam panggil aku,suruh mention kan cara,verb yang bermovement.ade ke patot die suruh aku lari dari depan sampai belakang.pehhh..maluu gile ! aku malu sebab classs aku ramai lelaki,then x kenal dorung kot...hmm
sedih beb.tp bende tu kenangan beb untuk aku menjadikan perkara paling sengal terjadi kat uitm perak tuhahhahhhaha,thanx madam rosidah!sayang !hope madam bertambah rezeki !!..

then ade sorang mamat nie,budak class aku lah kan,tegur akuyela nak kawan.ntah time die tegur aku je mesti aku time x de mood.tulah aku tak layan..aku tau lah muke kau putih ala2 pompuan senang minat kau..untung lah kau...oo aku banyak wat hati kau x tenteram kot..yela aku jual mahal kat kau.,tp aku ade feel kat kau beb.aku pon tak tahu kau tahu ke tak..especiaaly aku paling ingat.ko ajak aku makan,ko mintak numbo aku..n yang paling best tu ko tunngu aku submit drawing time aku terbangun lambat !tu paling aku tabik kau lah..tapi aku larikan diri dari kau time tu,pulak.aku tinggalkan kau macam tu jek time ntah da bape saat kau tunngu aku hantar tu,jahatkan aku...huuuu aku x biase dengan cara kau tu.ee aku rimass..tu jek.then aku nak nengok kau jenis macam mane orangnya,.em kau bukan setie sangat pon,kalau aku tau kau setia,mesti aku syang kau!,,tapii..emm maybe aku yang wat hari kau tak bahagia kan mase sem1 dulu..then ko pon sekrg dh cari lain kan...aku mule sakit hati kat kau..kejamnya kau.penat aku wat assigment lectureture bel,tapii kau main hamik je paper2 aku yang lebih.n paling aku tak terime...hari ni.kau kenape amik  nset aku n tunjukkan kat geng2 kau hah.aku respect kau tau.then kau buad aku macam tu,,ko ada tak puas hati dengan aku ker hah..aku bagi kau pegeng pon sebab aku trust kau,kau memang saje nak buad pasal kat aku kan,,ok aku paham..then tulah aku admired kawan kau.lesung pipit die cair wei aku,huu>< ..tapi kau macam sebok2 je pasal tu,kau jeless kan sebab aku admired kawan kau.ala aku admired je,suka ntah lah,aku susah nak caya laki nie.....

aku pon macam nak masok class lain,but bile aku masok class tu,kawan baik aku tu pulak dah ade balax..aduh..dah tak sejiwe pulakk,,aarhhhhhhh,,boleh tak aku tak nak mengadap setern budak2 lelaki kelas aku nie.korang nie tak matang lah..bosann tauuu..eishh2suke menghuruharakan kotorang,.tulah kitorang tak nak wat assigment segroup dengan korang..korang bukan nak buad sesame dengan kitorang..apepasal pasal kelas kawan aku cerite kalau lelaki classmate dorung paling hard lah nak menonjollkan kelakian dorung,tu yang best.baru enjoy wat sesame assigmnet,ntah,aku pon tak rase best kat class aku,kalau kitorang buad baik dengan korang,korang mempermainkan kitorang,kat aku,ade setern lah yang buad aku gitu..eeeeee..ntah aku pindah kelas lah macam nie..jom ariffah..kau pon nak pindah class kan.aku tau kau fed upp.ko cakap kau nak pindah kan,haha.aku paham lah,kau,

No comments:

Post a Comment