~ sini tempat membebel secara ikhlas ~






Saturday 16 April 2011

award !! ::: tujuh kelebihan saya

dingdonggg !!
rajin la pulak nak membuat coretan ni
{ agak malas,ngee}. tapi saya nak menghargai seseorang yang memberikan *award* ni kepada saya... siapakahhh???..
teruskan membaca ye,,
{ trimass byk2 sudi meluangkan masa di blog saya ^^}


NIE AWARD NYE ~
Terima kasih saudariku cik hazimah atas pemberian ini....
{ follow la}..,
aku dapat rampas award ko nie,,jgn mare..ngee
..Meh u all 
(teringat cikgu wan-kem pinggiran pelangi, trademark dia) amek tahu tentang  ni yer..
huhuu

saya seorang yang::::::::
~periang..ceria..kalau badmood pon mcm tak jer
<membe ramai yang berkata begitu>
~tak suka hal remeh temeh.....tp kalau bab bergurau.tu memang hobi,,saje for fun,hee
<x suke amek peduli bab yang tak penting>
~kawan dengan sesiapa...
mlang bagi c dia yang tikam belakang.
<nyah kau dari hidupku>
~okey bab mengawal masa
<kelam kabut sekalipun tetap tenang,,cehh>
~tak mudah terpengaruh.
.<syaitan,,kawan ,other>...
~lebeh hargai orang laen...
<sebenya jiwa sendiri pun tachink tapi tahan je>


huhuu..sekian sahaja......okey la ni kan,,
kalau nk lebih lanjut lagi...
tunggu bila-bila..........

kepada sesiapa yang pernah disakiti..
sorry la yer,,
adat la tu kan kan..
hehe


...saya dapat 20 kolej,,..
  tapi half daripada itu..
  dah buang..trajis nya..
  nk wat mcm mana,,sepah sgt dah..
 rezeki di mana2..kalau dah dapat,hargai ar..
 <budak2 plkn memang dapat banyak kolej.
..name kitorang dah daftar time kat kem masing2.>

No comments:

Post a Comment