~ sini tempat membebel secara ikhlas ~






Monday 25 April 2011

mamat korea , kau hensem LAH

patutnya semalam nak type pasal nie..tp oleh sebab banyak nengok ntenet so tak jadi la..
kali ni saya nak luahan segalanya ...
uh hensem nya kau...
saya minat kau..
kau hensem sebab kau comel LAH...^_^..
nape la budak2 k-pop nie comel2..
kalau tak mesti saya tak minat kau
ngee..
(mane ada luahan pape, saje je ckp begitu)

saya minat k-pop !!...best la dowg nie..saya tidur pon dowg boleh kejutkan..mane tak nya, semalam kat MHI ade topik pasal kpop, terdengar je pasal nie,,terus boleh bangun...huhuu..macam mane lah saya boleh terjebak pasal ni, ........mestilah pasal mereka ________
team stdygroup subjek kpop yang saya pernah terJOIN(dowg ni kuat ilmu kpop):
nabilah bistamam.fatin.arifah,alina,sheril.azlini,nabilah rais....antaranya lah 
lagi -lagi si arifah n alina ni, dowg kalau datang rumah, WAJIB nengok kpop kat utube..memahami sangat..abis la kalau dah bersatu dengan dowg byk la gosip2 tentang kpop..artis kpop yg dowang minat..ish2..tula saya dengan tak sengaja terpengaruh dengan dowang,,hehe memang fenatic lah budak2 ni..
saya..memang minat ..tapi sebenarnya minat style dowg je...uhuuuuuuuuu hot hot..smart..
cute + comei yang dressup gurl...kalo boy plak..smart + comei..suke ngok boy2 yang dressup macam kpop ni..=p..tapi emm tak minat lah kalau dorg dressup tapi jambu..(tu i dont like sangat)..jangan salah tanggapan kat boy2 malaysia yang ala2 kpop nie..tak semestinya dowg style ni dowg ni jambu......ngok org gak..mestilah saya akan mengkpop kn diri saya ni.tapi tak freehair n menjaga tatasusila hehe...sesuai la dengan kita sebagai rakyat malaysia..minat2 pun name2 artis kpop tak la bape ingat pon...hoho..maklum la hanya minat style dowang...<teruskan mengupdate imej >..tapi  ramai2 kpop, saya terpikat dengan
si dia bernama 
Name: κΉ€μˆ˜ν˜„ / Kim Soo Hyun / as Song Sam Dong 
Profession: Actor 
Birthdate: 1988-Feb-16 
Height: 180cm 
Weight: 65kg 
Star sign: Aquarius
haha..character dalam dream hign..coz dia comel,,hee.. cite ni pon start masa kt plkn..tapi kejap dapat nengok, kejap tak dapat dan terus tak dapat nengok sebab kad astro hilang
ish ish ish.tula smbung nengok kat umah tapi nak end dah pulak...kt plkn tu, ada plak lisa..memang ditakdirkan saya dapat kawan yang gila ngok kpop jugak..<best>..
uhhhh nah ngok lah sebentar ini..........






...................



2 comments:

  1. eheueheueheueheu *gyla sekejap* dekwaaaaan!!! ngee!!! I LOVE THEM . hehehehe XDDDD

    ReplyDelete
  2. nysa :: i know u like..hehe awak punye statement korea pon saya jadi gyla ma =)

    ReplyDelete