~ sini tempat membebel secara ikhlas ~






Wednesday 27 April 2011

saya suke !!

ayoyoo...
mestilah masing2 menunggu saat diumumkan nama  yang akan layak untuk pergi ke matrikulasi secara online..
TAHNEAH n SYABAS bagi kawan kawan ku yang dpt..
yeah2..
nak bagi tawu ni..saya tak dapat matrik la..saya tak akan digelar matriks student..
<dush2>..
walaupun begitu..,saya tak kecewa..tapi
<hampe sikit after checking>..
coz saya tak nak matrik pun..oh matrik..apa yang saya buleh dapat dengan matrik....pendapat n minat masing2 berbeza..bagi saya, ok la tak dpt matrik..
awal2 lagi dah doa mintak2 rezeki matrik akan ke u
<bia dapat u>...
biarlah student yang nak giler matrik..dapat....
 kalau saya dapat matrik pun bukan saya akan g, 
berilah peluang untuk mereka2 yang betul berminat dengan matrik....
chaiyok2..
u oh u..kau serulah nama ku ini..huhuh

my opinion about u and matrik-

kalau saya di matrik..
dah la amek kos sin tan akaun..setahun pulok tu..
aiseh
dah la stady dua tahun kt teknic pun macam kene ragging
lagilah setahun?..
stady gaya bebas pulak tu, ade ker cikgu nak ajar saya step by step..??
saya x buleh enjoy..
xpuas belajar selepas lama dok di rumah
<menggaggur lepasan spm>
x buleh kenal lebeh ramai membe baru..setahun?.mestilah fokus stady jer kn kan..
alahai..matrik banyak kt pedalaman..x best nyer...
tak nak .. tak nak matrikk...
suasana macam tension jer...

di u pula..
stady dua tiga year..tapi ok lah
lebih tenang
lebih luas pandangan..
tak tension sangat kot..
dapat lebih eksperience..
masing2 tak wat hal sendiri
<lebeh long time>...
di kawasan bandar<ok lah>
lebih ramai student..

...mintak2 la rezeki saya ada kat u..amin..saya ni bukan la suka stady sangat..ni ada senior,sekejap je dah abis matrik..nengok dari respond beliau, macam tak puas pun dok matrik tu..maklum lah kejap jer setahun...kalau  nanti tak dapat u..xpe la masuk poly..poly pon ok..tak la struggle2 stdy,,janji stdy ok kt poly dapat 4 flat dapat kerja ok jugak nanti...masuk poly pon senang dapat kerja..
ada orang cakap budak matrik susah dapat kerja dari budak poly??..
betol ker..
pasal tu tak bape tahu lahh..
coz..
budak poly lebih exsperience dan zaman sekarang kerajaan nak budak yang tahu skill2 bukan sahaja ilmu..
so..saya akan ke u, jika tiada rezeki saya akan ke poly...



......jiwa saya tenang,,^^
x suke budak2 bajet dpt matrik,
tapi g nya tak pun..ceh, bongkak..
masing2 ada rezeki tersendiri..
saya dpt 6a 2c 2d,,huu..

No comments:

Post a Comment