~ sini tempat membebel secara ikhlas ~






Friday 22 April 2011

bile ade income =P

........semalm bertarikh 22 april..
wani, jum keluar..aku nak belanja nie,,dah gaji..
wow,,bestnye..mestilar nak !!!..
mane boleh melepaskan rezeki yang datang bergolek2,,
eh??...
hohooho

DI KFC ::
cepat..order jer mane yang nak..
worait..
huh..baik nye ko nak belanja
yelar,,dah gaji..
patutlah,,hehe,,
nt belnje la lg yer....

eh.. apa yang bulat2 nie....
lar..fishboy??..
haha sengal la ko..fish ball la..
lar..kalo mcm tu,,baek mkn kt uma..
ish2,,kan namenye pon ko nk try mkn set yang pelik2..emm 
ehh ni plak ape??..ade cair2 lg
lah..ni cheese yg cair la dlmnye
owh..sedapp
eh nape ak punye cheeese x cair??
ow sebab ko punye dh sejuk..mkn lambat lg.. ha2

.........uh erkk..keyangnya,,bes wo,,da la hujan  time nie,,saje je nk menyejukkan kitowg yerk..da la memang sjok dekat kfc uh.. 
DI WETEX PERADE::
aku nak timbang berat ni..mane tempatnye??
ade la kt situ,,tepi eskelator
ehh nape letk kt sini..open norh..mesti la segn sape2 nk timbg
 tawu tak pe..huhh +_+

...sebenarnya kitorang  g wetex dulu baru g kfc..
yela.tak kan nk timbang,,mkn dulu,,mesti lah bertambah lagi interest ..kan kan 
hahaha

kedai selipar ada tak weh?..
hah nak wtpe..
ak nk beli baru,,dah tebelah dua
haha..ko memang, time ni la nak cari selipar
ala..aku tak perasan la..
lalalalla 
ade kedai selipar lain tak?...
lame nye ko nk pilih..ape la taste ko nie ek
 yela..jum g kedai lain pulak

aduhai..macam2 hal kawan aku sorang ni,,layankan je la,,
name pon kawan..huhuhu
DI THES TORE ::-the store
mcm mane boleh g sini plak?..kn g kiri patutnyer
kate nak beli cokelat..
aarh2 ek,,lupe plak..haha..ak kn nk blnje korg cokelat pulak
woww..
ala..sekali sekala jer
weh pastu g coolblog tau.ak nk belanje pulak
okeyh...
 -kan duit plkn ak lom blnje kowang lagi,,huhu
.elehhh.
.....

nie la serba serbi time saya kuar ngn kawan saya yang sejantina...tula.mcm2,,tapi best,,biaselar ngn kawan2 cmni la jadinye baru tak bowink,hehe..sesengal jugak kwn2 saya..em lg best bile time hangout mcm ni,saya belanja awk,awak belanja saya..bole nk beli pe yang kite nak..tapi org lain yg bayar,huhu ups,ala,tapi nama pon tukar2..
kite pon kena bayar kn dia gk,,
fair n lovely kn.
heheeeeeee

nanti santai2 lagi mcm ni yer.... membelnjakan sesama kite..

No comments:

Post a Comment